Použivanie Visty rastie, Mac OS X upadá

Keďže sa všade porovnáva nemôžem zostať bokom. :). Našiel som veľmi zaujímavé porovnanie. Určite sa ale nájde niekto, kto to spochybní .... no a čo

Kým tá strašná, kaziaca HW, úmyselne pokazená, pomalá, ničím zvláštna, skopírovaná z Macu, Vista stále rastie na popularite, slávny, lepší, stabilnejší, krajši, rýchlejší, nenabúrateľný Mac OS X upadá ...

Ale áno Microsoft je strašne zlá spoločnosť, ktorá je strašne predražená a užívateľov okráda (prepáčte) a za svoje peniaze im dáva tak strašnú Vistu a XPčko.
...by the way ... kto si náhodou nevšimol tak popularita XPčka na webe je tá modrá čiara na samom vrchu toho grafu.....

Provided by:  www.netapplications.com
  Top Operating System Market Share Trend for July, 2006 to June, 2007 
http://marketshare.hitslink.com/report.aspx?qprid=5
CFT0725_1211490A2C0
 Month   Windows XP   Windows 2000   Mac OS   Windows Vista   MacIntel   Other 
 July, 2006   83.65%   6.74%   3.80%   0.00%   0.49%   5.33% 
 August, 2006   84.18%   6.54%   3.71%   0.00%   0.62%   4.95% 
 September, 2006   84.56%   6.08%   3.88%   0.06%   0.84%   4.59% 
 October, 2006   84.62%   5.79%   4.09%   0.09%   1.12%   4.30% 
 November, 2006   84.95%   5.46%   4.10%   0.11%   1.29%   4.09% 
 December, 2006   85.30%   5.00%   4.15%   0.16%   1.52%   3.87% 
 January, 2007   85.02%   4.93%   4.34%   0.18%   1.88%   3.64% 
 February, 2007   84.33%   4.75%   4.29%   0.93%   2.09%   3.60% 
 March, 2007   83.57%   4.71%   3.94%   2.04%   2.14%   3.60% 
 April, 2007   82.65%   4.42%   3.89%   3.02%   2.32%   3.69% 
 May, 2007   82.02%   4.31%   3.95%   3.74%   2.51%   3.47% 
 June, 2007   81.94%   4.00%   3.52%   4.52%   2.48%   3.54% 
Published Wednesday, July 25, 2007 6:23 PM by Martin H. Hubka
Filed under: , ,

Comments

Wednesday, July 25, 2007 7:24 PM by Jozef Benko

# re: Použivanie Visty rastie, Mac OS X upadá

Popularita systému hovorí o jeho kvalite asi toľko ako popularita bulvárneho plátku o jeho kultúrnej hodnote.

Wednesday, July 25, 2007 7:32 PM by Martin H. Hubka

# re: Použivanie Visty rastie, Mac OS X upadá

ahoj Jozko aj ja ta rad vidim ... :) ... v istom zmysle pripustam ze mas pravdu ale aj nie ... BUM a je tu FLAME!!!!! :D

Wednesday, July 25, 2007 8:59 PM by sup

# re: Použivanie Visty rastie, Mac OS X upadá

Ja osobne som len rad ze z MacOS sa nestala masovka. Je to system urceny len pre ludi isteho zamerania - napr.grafikov a pre ludi so stylom :D

Thursday, July 26, 2007 1:12 AM by general

# re: Použivanie Visty rastie, Mac OS X upadá

blbec pouziva windows - pomaly a nezabezpeceny system.

clovek vyzadujuci produktivitu, bezpecnost a okamzitu reakciu systemu vyuziva unix, linux alebo bsd (mac os x je na bsd postaveny). takze tak mily hubka.net.

Thursday, July 26, 2007 7:51 AM by Martin H. Hubka

# re: Použivanie Visty rastie, Mac OS X upadá

Johny5: ked nevies nic inteligentne napisat tak bud ticho ...si DELETED

SUP: ano uznavam ze Mac je na grafiku neprekonatelny ... ale ...

general: ked je *nix taky uzastny a skvely preco nie je na pozicii Windows XP? sak vsetky linuxy pre desktopy su zadarmo ... bsd je zadarmo ale pouzivaju ho iba manici... ked mi odpovies na to ze preco linux nie je v popredi ked (citujem teba)"clovek vyzadujuci produktivitu, bezpecnost a okamzitu reakciu systemu vyuziva unix", tak sa mozeme bavit pre a proti ... nie som zaslepeny Windowsak ... ´windows ale nie je deravy a pomaly ... a vies preco to tak je? z prosteho dovodu... PRETOZE NAJVIAC NA WINDOWS NADAVAJU TI CO O NOM VEDIA NAJMENEJ... takze tak pan general :D

Thursday, July 26, 2007 9:33 AM by Jozef Benko

# re: Použivanie Visty rastie, Mac OS X upadá

Myslím, že o všetkých systémoch o Microsoftu viem viac ako Ty, Martin. Nepopieraj fakt, že Windows je deravý. Spýtaj sa desiatich hackerov, či by lámali radšej zabezpečenie Windows alebo zabezpečenie Unixových systémov. Som si istý, že desať z nich Ti odpovie rovnako.

A Tvoja posledná veta hovorí sama za seba. Preto Ti odporúčim, skús najskôr dostatočne spoznať Unixové systémy (vrátane Mac OS) a potom sa pusti do porovnávania.

Ešte malú poznámku si dovolím. Na otázku "prečo Windows nie je deravý a pomalý?", si odpovedal nádhernym vetným skladom hodným výkriku pubertiaka a nie seriózneho weblogu.

Thursday, July 26, 2007 10:27 AM by Martin H. Hubka

# re: Použivanie Visty rastie, Mac OS X upadá

Jozko ... nebudem ti brat nazor ze vies viac ... maj si ten nazor ... najhorsia chyba je podcenovanie ... ked hovoris o UNIXoch tak ich porovnavaj s Windows Servermi ... nie s deravymi klientami ktore su derave preto ze ludia su blbí ... ked porovnavas linux tak cistu instalaciu s cistou instalaciou .. nemozem porovnavat svoj pc doma s tym co si nainstaluje uzivatel sam doma a da si firewall a mysli si ze je nedobytny ... ja unixove systemy nesudim ja o nic neviem takmer nic ... a nechcem vediet ja viem velmi vela o windowsoch a som spokojny s nim

Thursday, July 26, 2007 10:30 AM by Martin H. Hubka

# re: Použivanie Visty rastie, Mac OS X upadá

... by the way ... nepopieram ze je windows deravy ale problem spociva v tom ze by sa nemali hladat dovody ale sposoby ;)

Thursday, July 26, 2007 2:50 PM by majo

# re: Použivanie Visty rastie, Mac OS X upadá

"ja unixove systemy nesudim ja o nic neviem takmer nic ... a nechcem vediet ja viem velmi vela o windowsoch a som spokojny s nim"

- vytiahni hlavu z piesku

Thursday, July 26, 2007 3:48 PM by Martin H. Hubka

# re: Použivanie Visty rastie, Mac OS X upadá

doprdele co si vsetci vy NIXaci mysliste ...co neexistuje nic lepsie ako NIX? tak mi povedzte pre bol NBS naburany ked NIX je taky bezpecny ...

Thursday, July 26, 2007 3:49 PM by Martin H. Hubka

# re: Použivanie Visty rastie, Mac OS X upadá

majo: NAJVIAC NA WINDOWS NADAVAJU TI CO O NOM VEDIA NAJMENEJ

Thursday, July 26, 2007 3:55 PM by Martin Fraňo, XcoRpi

# re: Použivanie Visty rastie, Mac OS X upadá

K pekným číslam pekný návod, ako z Windows Aero basick praviť niečo pekné, kultivované decetné. A ako do Windows Vista vsunúť necertifikovanú tému.

notes.martinfrano.info/nahradme-aero-basic-vkusom

Thursday, July 26, 2007 6:48 PM by Yosef Mentat

# re: Použivanie Visty rastie, Mac OS X upadá

Myslim ze znenie vety,  ktora je ako hlavicka je tak troska nespravne formulovana. Skor by som ju napisal takto, "Preco sa Vista zacina presadzovat  a preco si OS X upevnuje poziciu?". Ano,  povest firmy Microsoft je velmi zla a je vseobecne zname ze  Windows je OS ktory ,"ma" vela bezpecnostnych nedostatkov.  Su ale tieto nedostatky aj sucastou noveho OS  Vista?  V prvom rade si musime uvedomit na com je postavena nova architektura jadra OS Vista (oproti predchadzajucemu systemu Windows XP postavenom na NT jadre) a to je jadro systemu Windows  Server 2003. To znamena lepsiu administraciu systemu, vyssiu bezpecnost a stabilitu OS.  Ako je zname firma MS nedavno kupila firmu WinInternals/SysInternals , ktorej neodelitelnou sucastou su dve programatorske osobnosti Mark Russinovich a Bryce Cogswell, ktory su znami nielen ako programatori ale aj odbornici v oblasti kernelu Windows (momentalne zamestnanci MS), ktory velmi odborne popisuju bezpecnost noveho kernelu a zaroven stabilitu a inovativnost rieseni v novom OS Vista. Vsetkym tymto  chcem povedat ze novy OS Vista je jednoznacne po dlhej dobe moderny a stabilny OS z mnozstvom aplikacii a preto si myslim ze predajnost je jednoznacnym dosledkom  inovativnosti  ale nepopieratelne aj vecou dobreho marketingu.  Nemozno preto zazlievat  nazor ludi, ktory vseobecne budu kritizovat kazdy krok MS a na druhej strane ludi co vedia ako sa novy OS posunul po  technickej  tak po uzivatelskej stranke.  Preco si OS X upevnuje poziciu? OS X je operacny system, ktory jednoznacne splna vsetky predpoklady  bezpecneho OS  postavenom na Unix zakladoch tak ako po uzivatelskej stranke (kde bolo myslene skutocne na vsetko v ramci uzivatelov) tak aj po technickej stranke. Hlavna vyhoda OS X je v jeho previazanosti z hardware a vyladeni OS X z danym HW. Mohli by sme to porovnat napr.  herna konzola kde rychlost a herny zazitok je vysoky hlavne preto ze hra je usita na mieru HW ale zaroven je obmedzena v danom HW oproti silnemu desktopu z dobrou grafickou kartou.  Tymto vsetkym chcem nadviazat na temu ze OS X neupada ale drzi si svoju poziciu a vdaka iPhone sa dostava do povedomia ludi , ktory o OS X este nepoculi a vobec nevedia co je to za system. Podla mojho nazoru je tento system excelentny ale podobne ako Vista narocny na HW (o tom nemozno pochybovat kazda graficka zvlastnost si nesie svoje naroky na vykon pocitaca) .Nedostatkom je, ze pre bezneho uzivatela je Apple  velmi drahy,  co je zas len vecou marketing . MS a OS Vista ma tazsiu poziciu a to prave pre svoje predchadzajuce ,“prehresky” a zlym marketingom ale teraz sa to meni a preto by sme MS nemali upierat moznost cesty k lepsie .  To zname ze ako OS X ,Vista, Linux maju svoju opodstatnenu poziciu na trhu a zaroven kazdy z nich ma urcitu strategicku vyhodu a preto je nezmyselne zbierat  body  za zasluhy  alebo  riesit to ci dany system je horsi alebo lepsi alebo nebodaj ci upada, pretoze svet  IT je hlavne o spravnej investicii. Prajem vsetkym pekny den.

Thursday, July 26, 2007 10:32 PM by majo

# re: Použivanie Visty rastie, Mac OS X upadá

Na Windows nenadávam, nemám na to dôvod, aspoň pokiaľ ma nezačne niekto nútiť s ním pracovať :-P

NBS bol nabúraný lebo mal neschopných administrátorov, čo si dávajú smiešne heslá. Systém ako taký s tým nemal takmer nič spoločné. Svet ešte nepozná systém, ktorý by bol odolný voči blbosti a ani MS s takým systémom zatiaľ neprišiel.

Friday, July 27, 2007 9:20 AM by Martin H. Hubka

# re: Použivanie Visty rastie, Mac OS X upadá

majo: a HLAVNE PRETO ISTE je windows deravy ...

Friday, July 27, 2007 10:46 AM by Jozef Benko

# re: Použivanie Visty rastie, Mac OS X upadá

Martin, ideš proti svetu, nielen proti nám. A pre zaujuímavosť, pár faktov.

1. Väčšina serverov v Microsofte beží na UNIXovom systéme.

2. Na Mac prakticky neexistuje vírus. Objavil sa jeden, možno pár a v priebehu pár dní boli systémové chyby, ktoré vírusy využívali, opravené.

3. Prečo svet nedôveruje "tak skvelému serverovému OS od Microsoftu" (Win Server), keď absolútna majorita sveta beží na UNIXových serveroch? Prečo každú transakciu platobných kariet vybavujú UNIXové systémy (konkrétne Mac OS X Server na Apple XServer mašinách)?

To boli len tri body k deravosti. Teraz čerešnička.

Jeden z executive manažérov Microsoftu, Jim Allchin napísal Billovi Gatesovi a Stevovi Ballmerovi nasledujúci e-mail:

---

I would buy a Mac today if I was not working at Microsoft. If you run the equivalent of VPC on a MAC you get access to basically all Windows application software (although not the hardware). Apple did not lose their way. You must watch this new video below. I know this doesn't show anything for businesses, but my point is about the philosophy that Apple uses. They think scenario. They think simple. They think fast. I know there is nothing hugely deep in this.

www.apple.com/.../ilife04_32C.html [Poznámka: link už nefunguje]

I must tell you everything in my soul tells me that we should do what I called plan (b) yesterday We need a simple fast storage system. LH is a pig and I don't see any solution to this problem. If we are to rise to the challenge of Linux and Apple, we need to start taking the lessons of "scenario, simple, fast" to heart.

---

Takže aj vysoko postavení manažéri v Microsofte majú radi Mac.

Friday, July 27, 2007 1:15 PM by Martin H. Hubka

# re: Použivanie Visty rastie, Mac OS X upadá

povedz mi jediny rozumny dovod preco ludia by mali chciet radsej linux ...

nie tie sracky co stale hovoris ze Windows je deravy ze su nan virusy ...

bezny uzivatel nepozna rozdiel na prvy pohlad medzi Mac, Linux a Windows ...

preco je ale potom ten deravy windows vyuzivany 80% ludmi?

to IBA 20% vyuziva ten fantasticky uzastny NIX? IBA? to ma nepresvedci tych 20% o nicom

to ze sa niekomu paci Mac nie je nic zle ... mne sa tiez pacia veci z NIXov (ako spravcovi) aj z Linuxu a? preto nepresedlam na NIXy... maju chabu podporu!!!

to ze na Mac neexistuju virusy je iba uzastne ... ale povedz pravdu .. kto by vytvaral  virusy na 5% pc ked moze zavirt az 80%?

Friday, July 27, 2007 7:39 PM by Yosef Mentat

# re: Použivanie Visty rastie, Mac OS X upadá

Vazeny p. Benko, neviem odkial mate taketo informacie ale urcite nie z pravej korespondencie Microsoftu.

Saturday, July 28, 2007 12:04 AM by Jozef Benko

# re: Použivanie Visty rastie, Mac OS X upadá

Martin: Nikoho nepresviedčam. Uvádzam fakty. A ak by si sa ma spýtal, čo odporúčim bežnému uživateľovi, moja odpoveď by znela Windows XP.

Všetko čo robím je len reakcia na Tvoje nesprávnym spôsobom prezentované informácie o porovnaní market share operačných systémov.

Yosef: Je to skutočný mail. Ak by nebol, nedával by som to sem. Viac povie Google. www.google.com/search

Saturday, July 28, 2007 7:15 AM by Martin H. Hubka

# re: Použivanie Visty rastie, Mac OS X upadá

Jozko: nemyslis ze si trochu protirecis? hovoris o Windowse aky je deravy a sam by si ho odporucil? aky to ma zmysel potom pisat ze je deravy ... to by som povedal ze tomu sa hovori alibizmus...

ale ake nespravne prezentovane informacie som sem dal ... vsetko je len "nalada" medzi WIN a NIX a Mac ..

...btw ... zaciatom diskusie bol IBA medzi Mac a Win ... NIX som ani nespomenul

Saturday, July 28, 2007 8:21 PM by Jozef Benko

# re: Použivanie Visty rastie, Mac OS X upadá

Martin, vôbec si neprotirečím. To, že považujem Windows za deravý ale zároveň by som ho odporučil bežnému užívateľovi sa vôbec nevylučuje. Windows je síce deravý ale náklady na jeho prevádzkovanie (najmä hardware) sú v porovnaní s Mac OS omnoho menšie. Pre bežného užívateľa by bol Mac jednoducho nerentabilný (pokiaľ hovoríme o slovenskom trhu).

Tým, že odporúčim Windows ako systém pre bežného úživateľa nehovorím nič o jeho kvalite. Kvalitu by som jednoznačne hľadal niekde medzi UNIXovými systémami.

A čo sa týka tých nesprávne prezentovaných informáciach, hovorí o tom môj prvý komentár. Naznačuješ, že market share hovorí o kvalite produktu, čo je úplný nezmysel a verím, že máš rovnaký názor.

Saturday, July 28, 2007 9:54 PM by Martin H. Hubka

# re: Použivanie Visty rastie, Mac OS X upadá

To mas pravdu ... ten prieskum hovori o popularite ale nie o kvalite ...

Saturday, July 28, 2007 9:56 PM by Yosef Mentat

# re: Použivanie Visty rastie, Mac OS X upadá

Vazeny p. Benko, prepacte ze som tak trufaly ale ak povazujete www.google.com/search za vierohodny zdroj tak skutocne vami prezentovana informacia nieje validovana a dal by som je status nevierohodna a argument ze, citujem "Ak by nebol, nedával by som to sem. Viac povie Google. www.google.com/search", neobstoji. Nepoznam vasu poziciu v oblasti IT area ale podla toho co pisete sa mi zda ze moc nieje ste erudovany v oblasti bezpecnosti, ale rad by som sa mylil a tak isto sa snazite prezentovat nazor jednej strany a pritom instrumentalne agresivnym sposobom z toho isteho obvinujete p. Hubku. Prajem pekny den

Sunday, July 29, 2007 12:05 AM by Jozef Benko

# re: Použivanie Visty rastie, Mac OS X upadá

Yosef: Najskôr uvažujte, čo ten Google vlastne je. Nie je to zdroj daných informácii ale vyhľadávač, ktorý odkazuje na zdroje informácií. A informácie sa nachádzajú na dôveryhodných weboch, ktoré by určite neradi čelili súdom za ničenie obchodného mena obrovskej spoločnosti. A tu je aj dôkaz, že daný mail je skutočný. Ak by nebol, Microsoft by išiel proti všetkým zdrojom, ktoré sa o tejto veci zmieňujú.

Ešte by som rád vedel, aký názor a akej strany prezentujem, kde konkrétne je prezentovaný inštrumentálne agresívnym spôsobom a z čoho to vlastne obviňujem p. Hubku?

Monday, July 30, 2007 8:41 AM by tomas

# re: Použivanie Visty rastie, Mac OS X upadá

Vždycky mě fascinovalo, že linuxáků je tak málo, ale jsou nejvíc slyšet.

Ukažte mi jedinou aplikaci pro linux, která je produktivnější a lepší než její windows ekvivalent.

OpenOffice.org? Asi těžko - tenhle balík za konkurencí MS Office 2007 zaostává o více než pět let, je na úrovni Office 97. Pokud potřebujete napsat dopis strýčkovi, pak to je použitelné, ale na profesionální dokumenty to není.

GIMP? Poměrně dobrý grafický editor, ale oproti Adobe Photoshop ho naprosto degradovalo zprasené a nepřehledné ovládání.

Blender? To samé - užiatelské rozhraní nemá ani patu, natožpak hlavu. 3DS Max nebo Maya jsou daleko napřed.

Máte alternativu MS Visual Studia? Vim není alternativa, to je textový editor, který když spustíte poprvé, tak nevíte, jak ho máte ukončit, má sice bohatou funkčnost ovládání, ale není to vývojové prostředí. Chápu, že tyhle produkty jsou zadarmo a vyvíjí je lidé, které to baví. Ale pokud chcete srovnávat systémy, srovnejte i aplikace. Systém bez aplikací je na nic.

Příkazový řádek je i na Windows, pokud chcete stejnou funkčnost jako bash, máme Windows PowerShell.

Windows XP i Vista jsou stabilní a relativně bezpečné systémy. Většina bezpečnosti ale stejně visí a vždy bude viset na uživatelích. Běžní uživatelé počítačům nerozumí. Dvakrát kliknou na to modrý éčko, počkají, až jim najede seznam.cz, do vyhledávacího pole napíšou www.něco.cz, kliknou na Hledat a až ve výsledcích kliknou na odkaz na danou stránku. Nevysvětlíte jim, že URL mají psát do řádku nahoře, nevysvětlíte jim, že nemají klikat na každou reklamu, nevysvětlíte jim, že nemají do e-mailů zadávat čísla účtů a hesla. Jakmile jde na něco kliknout, oni na to kliknou. Když jim to chce nainstalovat ActiveX komponentu a třikrát se jich to zeptá, jestli to chcou, potvrdí to, přestože se v těch hláškách jasně píše, že to může poškodit počítač. Nevysvětlíte jim nic, počítače si prostě zavirují sami. Antivirák to odchytí, až když už to mají v počítači.

Na linux viry nejsou, tyhle systémy používá tak málo lidí, že to nemá smysl. Navíc tihle lidé tomu systému rozumí a vir by si tam nepustili. Člověk, který počítačům rozumí, nepotřebuje antivirák ani na Windows, ví, co si může dovolit a virus si tam nepustí. Viry spoléhají na neznalost uživatelů.

Je prakticky jedno, jaký systém si vyberete. Stabilní jsou všechny. Windows měl téměř vždycky většinu, a to i v dobách, kdy tento systém za moc nestál (Windows 9x). Od Windows XP SP2 je to ale stabilní a bezpečný systém a Windows Vista je na tom ještě lépe (pokud uživatelé nevypnou User Account Control, jak jim určitě zase poradí všechny počítačové časopisy, které píší odborníci na slovo vzatí, že).

Co se týče aplikací, s výjimkou naprosto specializovaných produktů pro naprosté menšiny lidí má nejlepší aplikace a největší výběr Windows. Dnes je moderní říkat, že Microsoft není slušná společnost, ale tahle rovnice už pět let neplatí. To, co Microsoft dělá třeba pro vývojáře a programátory, to nemá nikde jinde obdoby. Tisíce vývojářských akcí a přednášek po celém světě. A jsou rádi, když jejich technologie někdo použije, a podporují vás. Nikde jinde jsem tohle neviděl. Apple nikdy nic takového nedělal - jak chytře si vymysleli iPhone, aby byl totálně nerozšiřitelný. Na linuxu zase třetina lidí zkritizuje Mono, že implementují technologii od Microsoftu. Jak je to napsané a kolik jim to dalo práce, to už nikdo neocení.

Neříkám, že Windows je dokonalý, vždycky je dost prostoru pro zlepšování. Ale v současné době to je nejlepší možnost.

Monday, July 30, 2007 11:49 AM by Martin H. Hubka

# re: Použivanie Visty rastie, Mac OS X upadá

skvele ... komentar roku ...

Tuesday, July 31, 2007 1:52 AM by Jozef Benko

# re: Použivanie Visty rastie, Mac OS X upadá

Tomas: V mnohých veciach súhlasím, ale čo sa týka vývojárov, Apple veľmi dobre podporuje komunitu. Nemyslím, že tu je priestor na porovnávanie, keďže developerská komunita okolo MS je úplne odlišná od tej okolo Apple, ale myslím, že obe spoločnosti majú slušnú podporu pre developerov.

Sunday, January 20, 2008 12:07 PM by Mojo

# re: Použivanie Visty rastie, Mac OS X upadá

:D zlatý môj, ty si fakt riadny MaŤKo.

Wednesday, April 09, 2008 4:28 PM by Martin

# re: Použivanie Visty rastie, Mac OS X upadá

sorry za toto ale nedalo mi to naslo mi tvoju stranku na nete a ked som si precital skoro ma jeblo sorrac ale hubka ty si fakt kkt ... sa prebud

Thursday, April 10, 2008 8:10 AM by Martin H. Hubka

# re: Použivanie Visty rastie, Mac OS X upadá

:) to su fakty nie vymysly ;)

Monday, April 14, 2008 10:55 PM by Mizu

# re: Použivanie Visty rastie, Mac OS X upadá

OMG... Nehadajte sa uz. Proste kto chce XP, nech ma XP, kto chce Vistu, nech ma Vistu, kto chce lin/mac nech ma lin/mac. Proste nemozte to porovnavat z jedneho pohladu, kazdy ma svoje fajn funkcie - windows je v pohode system, na beznu pracu staci, mozno je deravy, ale mne osobne sa nestalo vacsia havaria. MAC je tiez v poho system, proste zapnete a ono to ide samo, hodi sa na konkretne aplikacie, multimedia, i ked je z neho citit najviac "coolovitosti", co (podla mna nehorazne) pridava na cene. Uplny opak su distra linuxu; kym to spojazdnite, tak sa mozte dost zapotit a stratit par tych nervov, i ked sa to vyrazne lepsi a uzivateila ktori to s linom mysila vazne si vyberaju PC/komponenty aj podla kompability s tymto systemom. Ale co by to bol za svet so SUPER 4XX MAC PRO a WINDOWS XP7 514 ktore vam zo zivota urobia monotonne klikanie a super 120% zobrazenie ACID 68 testu v IE18 a safari turbo pro? :) nemali by sme sa na com zabavat, kritizovat, hadat, ALE HLAVNE rozumne porovnavat, co je V COM lepsie a ako by sa to mohlo zmenit. Teraz to je obtazujuce, stale sa babrat s niecim co nefunguje, ale nikdy to nebude dokonale, nikdy nebude univerzalny jeden system.

Tuesday, April 15, 2008 10:04 AM by Martin H. Hubka

# re: Použivanie Visty rastie, Mac OS X upadá

Koncne jeden rozumny nazor, mne je luto ze som tymto cankom vyvolal taky flame ... ja som chcel len ukazat obycajne porovnanie ...

Leave a Comment

(required) 
(required) 
(optional)
(required)